klik-klik

Thursday, 13 May 2010

tajuk apa yer?

Hari ni ummi tak der topik nak cerita. Tapi sajer jer nak tulis jugak entry. Hari ni ummi kena hantar minyak wangi lah waktu rehat. Alhamdulillah murah rezeki. Iqram pulak hari ni sangat mengantuk nak pergi taksa. Dukung bawak dalam kereta pun tak jaga. "Anak ummi letih yer?..cian Iqram, pagi2 dah kena angkut pergi taska, maaf yer sayang, ummi terpaksa tinggalkan Iqram untuk mencari rezeki"...Hari ni baca entry Mawaddah...suka baca blog dia... Tu sajer yang ummi nak taip..lain tak der idea...blurrrrrrrr

3 comments:

  1. wah aktifnyer wat bisnes ek...semoga maju k

    ReplyDelete
  2. umi, dh lepas tekap dgn acuan telur to roti to tak terbukak ke? takut aiskrim kat dlm to kluo dari roti? kalau tak pkai acuan telor xleh ke?

    ReplyDelete