klik-klik

Monday, 7 June 2010

Iqram Dah pandai jalan

Hari Sabtu, cukup jer umur Iqram 1 tahun 2 bulan, Iqram telah memulakan langkah pertamanyer. Kebetulan ummi teringin nak rakam gambar Iqram... mula2 Ummi suruh dia berdiri lama2.. pastu ummi suruh dia 'tak tih'..lama jugak nak tunggu dia mulakan langkah pertamanyer...pastu ummi nampaklah dia mula melangkah. Seronoknyer ummi rasa. Teruja melihat anak mula melangkah. Walaupun agak lambat tapi ummi tak kisah. Janji ummi dapat tengok langkah pertamanyer. Ayah tak dapat tengok sebab masa tu ayah Outstation. Tapi ummi ada rakamkan tuk ayah tgk. Lepas pada tu, punyalah rajinnyer Iqram nk ber'tak tih'... pantang dapat berdiri jer mesti laju jer dia nk berjalan. Agaknyer rasa seronok dapat jalan kot. Hari ahad kami pergi rumah mak yati. Rajinnyerlah dia ber'tak tih'. Nak tunjuk depan mak yati dia tu..ish2...adik jalan over tau..pelan2...adik baru dapat lesen 'L' yer..'P' pun belum lagi....hehehe..tengoklah aksi Iqram memulakan langkah pertamanyer.. video

6 comments:

  1. alhamdulillah, tahniah...akhirnya tibe jugak saat yg d nantikan...
    iqram same cam kak long ..start jln umur 1thn 2 bln...beshh kan bla tgk derang mula melangkah dgn kaki yg comey iteww...aku da laLuinye 4 thn lepas....tersentuh hati seorang ibu kan...pengalaman beharga ni tak bley dpt kat mana2...

    ReplyDelete
  2. tahniahhh baby iqrammm..alulu comelnyaa baru pndai bejalan hehe..so sweet ummi iqram ni siap rakam lg..simpan video ni elok2 nti iqram dh besar bley tgk :)

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah dh pndai bjalan... lps ni bleh la blari plak, biar umi kejar satu rumah.. hehe..
    sukee tgk budak2.. hehe

    ReplyDelete